Alla inlägg under oktober 2012

Av Frida Åhlund - 29 oktober 2012 08:33

Hej hej bloggen! Är typ slutföras idag för vi har höstlov idag! :) igår va jag och Nathalie,has det hände massa saker! Haha först va vi hemma hos henne och få va hennes syrra ich hennes nya kille dör och då hade Nathalie berättat för honom att jag hade träffat han när han var packad och att vi hade börjat bråka om att jag skulle bli advokat. Hahahahah så då kom han in o bara, tjäna advokaten ska du få ut mej ur fängelset eller? :0 haha och jag garva.. Sen gick jag och Nathalie hem till mig och följde med min mamma och handlade på maxi haha. Jag satte mej i en vagn och Nathalie körde runt mej, haha men sen släppe min mamma av oss på mc och där satt vi o prata jättelänge,sen träffade vi några som vi kände ich sen efter 2 timmar stack vi hem :) bästa kvällen på länge hahahahah <3 ;) <3
Ps.felicia är på bilden hihih;)

Av Frida Åhlund - 26 oktober 2012 13:31

Cha cha bloggen, vet tt jag nt har bloggat på länge men så ere ibland. Haha nu sitter jag på spanskan men alla springer runt ich är oseriösa! Vi har ingen lärare.. Haha Malin och Tova håller på med Amelies mobil och spelar in samtal och Albin och Rasmus och William spelar minecraft haha

Av Frida Åhlund - 12 oktober 2012 21:04

Kom nyss hem från Stadsparken med Nathalie Ida Max o några andra.. <3
Jag va skitkonstig då Max tror säkert att jag är värsta mongot!:( jag va jättetråkig och prata knappt med han men jag gillar han. Puss hej ska sova nu:)

Av Frida Åhlund - 12 oktober 2012 21:04

Kom nyss hem från Stadsparken med Nathalie Ida Max o några andra.. <3
Jag va skitkonstig då Max tror säkert att jag är värsta mongot!:( jag va jättetråkig och prata knappt med han men jag gillar han. Puss hej ska sova nu:)

Av Frida Åhlund - 5 oktober 2012 12:22

Hej förlåt för att jag nt har bloggar på ett tag

Av Frida Åhlund - 5 oktober 2012 12:22

Hej förlåt för att jag nt har bloggar på ett tag

Presentation


Hej! jag heter Frida och det här är min blogg! ;**

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards