Alla inlägg under augusti 2012

Av Frida Åhlund - 30 augusti 2012 22:01

Hej bloggen. idag är jag lite deppig asså... först så är skoldagen ganska okej ,som vanligt och så, sen när man ska gå hem så börjar det ösa ner regn över hela Katrineholm! det har regnat ända sen ca 15:30 och nu är klockan 22:03v ;( + så saknar jag pappa för jag pratade med han i telefon förut och så,... sen kommer det värsta.. igår när vi va med några killar efteråt så skulle jag ringa för han skrev det o så hälsar en kille som jag inte ens vet vem det är att jag ska gå och dö... ah juste håll på o glömma en sak! när jag skulle gå till mitt skåp började några killar i 9:an fråga vad jag hette,om jag ville bli deras kompis och jag svarade inte och sen sa jag nej... då började de fråga masser med saker... sen bara för att jag inte svara började de fråga om jag va en dryg sjua och sånt och jag fortsatte gå sen så hör man en säga att -Nej! hon går i 3:an,hahahahaha och efter det ropade dom o frågade om jag hade mens? mogna 9:0r eller not?! :S

Av Frida Åhlund - 29 augusti 2012 20:05

Hej bloggen. Asså idag är jag ganska ledsen för jag ich Nathalie var med två killar en hette Anton och han va ganska söt.. Senare skulle de hem ich vi trodde på dem.. Vi ringde Anton ich han sa st en tjej som ofta är dryg sa att jag va 02:ā helt plötsligt och en som heter Rawaz tt jag va 03:ā och osv osv... Sen helt plötsligt säger Anton att Rawaz hälsar att jag kan få o dö! Hur tänker man när man säger nåt sånt till en man inte känner
... Jag och Nathalie ringde sen till en schysst kille sim heter Kevin och sen helt plötsligt började han skrika till mig att jag va störd och en snorunge osv men jag vet inte vad jag har gjort... Jag är ledsen om jag har sårat honom för jag vill inte bråka... Ska prata med honom i morgon och lösa allt ... Pusshej. Leverpastej

Av Frida Åhlund - 28 augusti 2012 19:45

Hejsan bloggen!;) va typ förut med Nathalie ich vi har bestämt med en jättesöt kille som vi ska va med på onsdag och torsdag och sen ska vi va med hans kompis oxå ;) Nathalie har sagt att om vi skulle va med dom så skulle hon ha mascara(hon har typ aldrig det) haha jag längtar... Haha tog aslång tid att hitta deras nummer först ringde vi en som heter Kevin och efter en halvtimme kom han fram till att han inte hade deras nummer(Y) haha skön kille Asså han typ fråga saker hela tiden ? :) sen ringde vi massa andra och efter 2 timmar så skickade en snäll tjej som heter Klara äntligen numret!;) (TACK KLARA!<3)

Av Frida Åhlund - 28 augusti 2012 16:23

Kom typ nyss hem efter att vi hade haft So i typ en och en halv timme! Unna det hade vi språkval och det va faktiskt skitsvårt!;@ jag hade spanska och jag fattade ingenting jag typ visste hola och merci fast merci var franska? Aja skitsamma det blir nog lättare snart !;) pusshej leverpastej

Av Frida Åhlund - 27 augusti 2012 08:30

Snart börjar lektionen och jag vet inte vart jag ska eller vart jag är?

Av Frida Åhlund - 26 augusti 2012 16:05

Tja tja bloggen Skypar just nu med två stycken töntar pusshej leverpastej!:* <3

Av Frida Åhlund - 22 augusti 2012 12:50

Nu är det rast och jag står utanför klassrummet och bloggar (Y) har typ tappat bort Allexandra nånstans i skolan :D vi fick våra nycklar till skåpen förut ! JAG FICK ÖVERSKÅPPPPPPPP!:)))

Av Frida Åhlund - 22 augusti 2012 12:03

Sitter i klassrummet och har lärt känna många nya idag!:) idag va första dagen och den har väl vart bra. Pusshej leverpastej

Presentation


Hej! jag heter Frida och det här är min blogg! ;**

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21 22
23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<<
Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards