Direktlänk till inlägg 29 oktober 2012

Höstlov fyfan vad najsss! :))

Av Frida Åhlund - 29 oktober 2012 08:33

Hej hej bloggen! Är typ slutföras idag för vi har höstlov idag! :) igår va jag och Nathalie,has det hände massa saker! Haha först va vi hemma hos henne och få va hennes syrra ich hennes nya kille dör och då hade Nathalie berättat för honom att jag hade träffat han när han var packad och att vi hade börjat bråka om att jag skulle bli advokat. Hahahahah så då kom han in o bara, tjäna advokaten ska du få ut mej ur fängelset eller? :0 haha och jag garva.. Sen gick jag och Nathalie hem till mig och följde med min mamma och handlade på maxi haha. Jag satte mej i en vagn och Nathalie körde runt mej, haha men sen släppe min mamma av oss på mc och där satt vi o prata jättelänge,sen träffade vi några som vi kände ich sen efter 2 timmar stack vi hem :) bästa kvällen på länge hahahahah <3 ;) <3
Ps.felicia är på bilden hihih;)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Frida Åhlund - 20 november 2012 08:58

Sitter och chillar med Hannah och Edith på mentorstid. Vi har gjort nån saked en tidning.. :) ...

Av Frida Åhlund - 20 november 2012 08:58

Sitter och chillar med Hannah och Edith på mentorstid. Vi har gjort nån saked en tidning.. :) ...

Av Frida Åhlund - 16 november 2012 21:20

Eftersom typ ingen läser min blogg så kan jag skriva vad jag vill! Hehe jag älskar Jespers skratt! (: ...

Av Frida Åhlund - 16 november 2012 21:15

Hahahahah snackade nyss ned Jesper och han bah efter vi Hade pratat Om En kille: Asså du är väl som han ? Jag bah: HAHAHAH whut? Han bah: ja ,men du skulle ju ligga med nån efter en och en halv månad om du va tsm med den! Jag:whhuuuut HAHQHAHAHAHAH...

Av Frida Åhlund - 15 november 2012 19:53

Hej bloggen! Idag hand er här asmycket! Jag träffade Jesper

Presentation


Hej! jag heter Frida och det här är min blogg! ;**

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards