Direktlänk till inlägg 7 september 2012

asså hållo!

Av Frida Åhlund - 7 september 2012 20:00

asså hej! ;) vet att jag typ inte bloggat på skitlänge eller asså 1 vecka typ men det e för jag har så sjukt mkt att göra varje dag! ;) kompisar,läxor,(chilla),och massa. så jag kmr blogga typ lite då o då. idag fick jag byta spanskagrupp! fifan va skönt att slippavissa från förra och sånt! nu går jag med många från förra klassen och det är skönt. men asså en sak stör jag mig så in i helvette mycket asså... det är närkillar som beter sig som tjejer,snackar skit,fryser ut och ,bitchar. såhär är det., jag och min kompis Nathalie skulle va lite och hon berättar att hon och den där killen som betttede sig sådär hade börjat bråka... han och en tjej som hette Jessica hade skrivit "ett opassande ord" på hennes papper så det inte gick o sudda. hon ber mig att skriva till han att det är omoget att hålla på o bråka för nåt sånt... då skriver han  att jag är omogen och snackar massa skit med Nathalie... tex,att jag skulle ha sagt HAHAHAH!,rätt åt dig att din mormor dog! 

som om jag skulle säga det? ne aldrig.... aja skitsamma de blir vänner igen och sen börjar han göra så hon dissar mej och han har slutat prata med mig och att det tydligen är mitt fel att hon dog?? men sen säger han det som bara får mig att lacka ur totalt asså... då säger han:" asså Frida det är en sak som Nathalie har sagt om dig som jag inte får säga för henne för då blir hon arg"

och jag typ" men asså skiter i om hon blir arg vill veta vad fan det är om mig"

sen lackar jag fucking ur

han bara:" asså nej för jag vill inte riskera våran vänskap(hans och Nathalies) för att säga det"

seriöst ibland önsakar jag bara att vissa människor fick känna på när någon gör så mot dem...

¨snälla,tror du verkligen att jag skulle säga face to face till nån att det är bra att hans mormor dog? nejdu hur mkt jag än hatar ngn så neverever in my fuckin life.... just sayin

aja jag skulle ha åkt till pappa idag men det fuckade ur helt. :( men jag är ändå glad o så :) hejdå pusshej leverpastej :** ;)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Frida Åhlund - 20 november 2012 08:58

Sitter och chillar med Hannah och Edith på mentorstid. Vi har gjort nån saked en tidning.. :) ...

Av Frida Åhlund - 20 november 2012 08:58

Sitter och chillar med Hannah och Edith på mentorstid. Vi har gjort nån saked en tidning.. :) ...

Av Frida Åhlund - 16 november 2012 21:20

Eftersom typ ingen läser min blogg så kan jag skriva vad jag vill! Hehe jag älskar Jespers skratt! (: ...

Av Frida Åhlund - 16 november 2012 21:15

Hahahahah snackade nyss ned Jesper och han bah efter vi Hade pratat Om En kille: Asså du är väl som han ? Jag bah: HAHAHAH whut? Han bah: ja ,men du skulle ju ligga med nån efter en och en halv månad om du va tsm med den! Jag:whhuuuut HAHQHAHAHAHAH...

Av Frida Åhlund - 15 november 2012 19:53

Hej bloggen! Idag hand er här asmycket! Jag träffade Jesper

Presentation


Hej! jag heter Frida och det här är min blogg! ;**

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards